استاندار همدان با بیان اینکه ورزش باستانی پاکترین ورزش است و بخصوص در همدان پهلوانان بسیاری را به کشور معرفی کرده است، گفت:این ورزش در همدان توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۶۴۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 01 September 2018
استاندار همدان با بیان اینکه ورزش باستانی پاکترین ورزش است و بخصوص در همدان پهلوانان بسیاری را به کشور معرفی کرده است، گفت:این ورزش در همدان توسعه می‌یابد.

به گزارش تسنیم محمدناصر نیکبخت  در مراسم کلنگ‌زنی زورخانه بین المللی همدان همزمان با عید سعید غدیرخم اظهار داشت: آغازبکار این پروژه ورزشی در روز عید غدیر کار ارزشمندی‌است.

وی با بیان اینکه این زورخانه در منطقه‌ای محروم در شهر همدان که نیاز به توسعه و گسترش امکانات دارد، احداث می‌شود که اقدام خوبی‌است، افزود: از پیگیری‌های آقای حاجی بابایی نماینده محترم همدان در مجلس بخاطر پیگیری احداث این زورخانه قدردانی می‌کنم.

نیکبخت با بیان اینکه همه نمایندگان استان همکاری خوبی برای توسعه استان دارند پیشنهاد نام مبارک جعفر بن ابیطالب برای این زورخانه را بسیار ارزشمند و مورد تایید دانست و اظهار داشت: شورای شهر و شهردار برای آماده‌سازی شهر در رویداد ۲۰۱۸ بسیار زحمت کشیدند و در اینجا هم کمک مالی کنند.

استاندار همدان گفت:برای تکمیل این پروژه ورزشی کمک خواهیم کرد چراکه ورزش باستانی پاکترین ورزش است و باید آن را توسعه داد بخصوص در همدان که پهلوانان بسیاری را به کشور معرفی کرده است.

وی تاکید کرد:مدیران پشت میزنشین نباشند بین مردم باشند و مسائل راجدی پیگیری کنند چراکه همدان شایسته بهترین هاست و هرقدر برای همدان کار کنیم، کم است.

به گزارش تسنیم این زورخانه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال با حضور استاندار همدان، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس، مدیرکل ورزش وجوانان، شهردار همدان و جمعی از مدیران، معتمدین و ورزشکاران ورزش زورخانه‌ای وپهلوانی استان در بلوار جعفرطیار شهر همدان کلنگ‌زنی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار